Forum van de Landelijke Vereniging voor Vitiligo-Patiënten

Dit forum is vrij toegankelijk voor iedereen. Wilt u berichten plaatsen, of op berichten reageren, dan moet u eerst een account aanmaken. Dit doet u via de knop "Registreren" hierboven. Let op: zowel LVVP-leden als niet-leden dienen eerst een forumaccount aan te maken om te kunnen schrijven. U kunt als LVVP-lid dus niet op het forum inloggen met uw normale website-account.

Pagina's: [1] |   Omlaag
  Afdrukken  
Auteur Discussie: Enquete voor profielwerkstuk
suzan
Leden

Gepost op: 10-10-2009, 18:06:10
Antwoorden

Hallo iedereen,

ik heb zelf ook vitiligo en we gaan ons profielwerkstuk hierover doen. Een profielwerkstuk is een examenopdracht. Zonder dit werkstuk krijg je geen diploma. Je moet een vak kiezen uit je pakket (wij hebben natuur en gezondheid) dus wij hebben biologie gekozen. Wij hebben vitiligo als onderwerp omdat ik het zelf ook heb. Wij zitten op een school in Breda waar je mavo, havo, vwo en tweetalig onderwijs kunt volgen. Wij zitten nu in het laatst jaar van de havo. Bij ons werkstuk willen wij graag een enquĂȘte toevoegen. Daarom willen wij vragen of jullie voor ons die enquĂȘte willen invullen. Als jullie mee willen werken heel graag een mailtje sturen naar suusje_kusje@live.nl en dan stuur ik jullie de enquĂȘte toe.

Alvast bedankt,

Groetjes Suzan, Melanie en Anouk
« Laatste verandering: 16-10-2009, 13:35:53 door admin » Gelogd
marieaxel
Leden

Antwoorden #1 Gepost op: 13-10-2009, 14:30:54
Antwoorden

Jullie mogen mij wel de enquete sturen, dan zal ik zien of ik wat voor jullie kan betekenen.
Ik heb al zo'n 17 jaar vitiligo en ben nu onder behandeling met minitransplantaties.

Groetjes,
Constanze
Pagina's: [1] |   Omhoog
  Afdrukken  

Ga naar: