Forum van de Landelijke Vereniging voor Vitiligo-Patiënten

Dit forum is vrij toegankelijk voor iedereen. Wilt u berichten plaatsen, of op berichten reageren, dan moet u eerst een account aanmaken. Dit doet u via de knop "Registreren" hierboven. Let op: zowel LVVP-leden als niet-leden dienen eerst een forumaccount aan te maken om te kunnen schrijven. U kunt als LVVP-lid dus niet op het forum inloggen met uw normale website-account.

Pagina's: [1] |   Omlaag
  Afdrukken  
Auteur Discussie: Ook lichtgevoeligheid ?
Veertje
Leden

Gepost op: 18-05-2011, 21:02:56
Antwoorden

Ik zoek  al  jaren  een  antwoord op  mijn vraag , nog echt niks over gelezen
  maar   sinds een  aantal jaren  ben  ik  ook gevoelig  geworden  voor  het zonlicht  met hoofdpijn ,soms  misselijkheid als  gevolg   :(

Dacht dat het  wel zou kunnen  komen  door  de puva behandeling   zonder beschermingsbrilletje  maar  aangezien  mijn hoofdhuid   en  bijna  heel  mijn gezicht  bijna pigmentloos is  zou dat ook  de oorzaak  kunnen zijn
 Heb   ook  de indruk  dat ik ook  lichtgevoelig aan het worden  ben  ,  herkent  iemand  dit  ?
kis
Leden

Antwoorden #1 Gepost op: 23-05-2011, 18:12:15
Antwoorden

Is jouw vitamine B12 wel eens getest?
Veertje
Leden

Antwoorden #2 Gepost op: 23-05-2011, 21:04:30
Antwoorden

Nee  nooit   ,   heb  al    30  jaar  vitiligo  en  nog  steeds  word  ik hier  door  geen  enkele dokter au  serieux genomen , ik hou  het nu  eigenlijk  voor  mezelf  ,  voel  me  bijna  schuldig  als ik zeg dat ik  er  soms moeite mee heb  om het  te aanvaarden maar ik   verdraag steeds minder  en  minder  fel  licht en  zonlicht  ,  krijg  dan  reacties  van ,  doet toch geen pijn  ,  een  andere  dokter vond  cellulitis veel  erger
  maar  ben  nog nooit  getest geweest  omdat  ze er  blijkbaar niet in  geloven

Pagina's: [1] |   Omhoog
  Afdrukken  

Ga naar: