Forum van de Landelijke Vereniging voor Vitiligo-Patiënten

Dit forum is vrij toegankelijk voor iedereen. Wilt u berichten plaatsen, of op berichten reageren, dan moet u eerst een account aanmaken. Dit doet u via de knop "Registreren" hierboven. Let op: zowel LVVP-leden als niet-leden dienen eerst een forumaccount aan te maken om te kunnen schrijven. U kunt als LVVP-lid dus niet op het forum inloggen met uw normale website-account.

Pagina's: [1] |   Omlaag
  Afdrukken  
Auteur Discussie: Verdund bleekwater
Bleach
Gast
Gepost op: 27-08-2011, 07:38:21
Antwoorden

Ha allemaal, ik wil heel graag iets met jullie delen. Ik heb al sinds 1996 vitiligo. Handen en voeten werden steeds witter en behandeling hielp daar in zijn geheel niet.
Enige tijd geleden las ik en stukje over eczeem en bleekwater. Kinderen met eczeem werden twee maal per week in een bad met een half kopje bleekwater gedaan en de eczeem verminderde enorm of verdween. Ik had eczeem aan mijn onderbeen, deed mijn been twee maal per week in een emmer met een heel klein beetje bleekwater en tot mijn verbazing verdween de eczeem maar wat nog veel wonderlijker was is, dat er allerlei pigment terug kwam op mijn voet. IK ben toen snel ook mijn andere voet erbij gaan doen en sinds een maand ook mijn handen en er komt, en ook vrij snel pigment terug. IK snap er zelf ook helemaal niets van, heb de artsen van het pigmentcentrum geinformeed en ga het over twee weken laten zien. IK raad jullie aan het niet zomaar te doen, omdat het waarschijnlijk iet zomaar in alle gevallen kan/mag. I heb daar geen idee van. In ieder geval wilde ik het graag met jullie delen. IK doe in een hele emmer een paar druppels bleek.
Ik vind het grappig, wonderlijk en het maakt mijn blij en hoop dat het snel verder onderzocht wordt.
Mvg,
bloem
Leden

Antwoorden #1 Gepost op: 27-08-2011, 14:59:49
Antwoorden

Ha, ik heb het stukje over het verdunde bleekwater geplaatst maar kon niet opnieuw inloggen, dus heb het nogmaals geprobeerd met een ander account. Mochten jullie nog willen reageren, dan hoor ik het graag.
Mvg
Pagina's: [1] |   Omhoog
  Afdrukken  

Ga naar: